Vanliga frågor och svar

Jag har sett en klocka som inte finns hos er, kan ni leverera den?
Skicka en förfrågan till kundtjänsten på info@kopklocka.se så får ni ett snabbt svar.

Vilka olika betalningssätt finns det?
Att handla på www.kopklocka.se är säkert och enkelt. Du väljer mellan faktura, delbetalning (Klarna Konto), direktbetalning genom din bank eller kortbetalning där ditt bank- eller kreditkort är anslutet till Visa eller Mastercard/Eurocard.

Hur mycket kostar frakt?
Fraktkostnaden står vi för, d.v.s. 0 kr! Vid valet av expressleverans tillkommer en avgift på 99 kr.

Är alla klockor äkta och nya?
Ja, alla klockor är självklart äkta, nya och medföljer i originalförpackning.

Är det garanti på klockorna?
Alla klockor säljs med klocktillverkarens officiella garanti, som är minst två år. Kom dock ihåg att om det är något fel på klockan ska du berätta det för oss med detsamma.

Kan jag ångra mitt köp?
Ja, du har enligt distansavtalslagen rätt att ångra ditt köp inom 14 dagar. Läs mer om ångerrätt under Allmänna villkor. Kontakta oss alltid på info@kopklocka.se innan du skickar tillbaka en vara, oavsett anledning.

Hur kan jag få min länk till klockan kortad?
Vi erbjuder en fri armbansjustering på din klocka. Det bästa sättet att göra detta är med hjälp av ett måttband. Det önskade måttet väljer du i rutan "ange handledsmått". Observera dock att om man kortat armbandet så kan man inte ångra köpet.

Jag har en fråga som inte finns med i denna lista. Vad gör jag?
Det är fritt fram att kontakta oss via vår e-post info@kopklocka.se. Vi svarar glatt på alla dina frågor och funderingar. Tveka inte att höra av dig!

Har du handlat hos oss?
Skicka in en bild när du bär din klocka till info@kopklocka.se så blir vi glada och postar det på FB.